2013. június 9., vasárnap

Fabulous Boys, avagy: Apáca a ... pácban

Minden egy sorozat előzetessel kezdődött, amit volt szerencsém meglátni:



Mivel Jiro Wang-tól már láttam sorozatokat - sőt az első tajvani sorozat, amit megnéztem, abban ő volt a főszereplő, ott akkor fel is iratkozott a kedvenceim közé - ezért kíváncsi voltam rá.
Vicces, mert pont ugyanúgy történt, ahogy egy korábbi sorozatával: A japán Zettai Kareshi nagy kedvencem és amikor olvastam, hogy lesz belőle tajvani verzió is, akkor nagyon vártam, mikor jön ki. Persze hónapokkal előbb már lehetett tudni róla. Most is épp így történt, de itt most koreai az eredeti sorozat, címe: You're beautiful.

A videó alatt lévő zene a kedvenceim közé iratkozott fel, ugyan koreai zenét, dalokat még nem nagyon hallgattam, de úgy látszik lassan már minden keleti nyelvű zene megtetszik. XD - eddig japán, kínai, tibeti volt a repertoárban -
Közben kiderítettem, hogy a zene az eredeti sorozat egyik betétdala. Gondoltam, ha már a zenéje tetszik, akkor amíg nem kezdik el a tajvani sorozatot, addig megnézem a történet eredetijét, azaz a koreait. - úgyis mostanság láttam két koreai sorozatot, a nyelvvel már megbarátkoztam, és nagyon jó történeteket fogtam ki -

A koreai változatról egy videó:



                              - mindkettő alatt ugyanaz a zene: As Ever/Still - Lee Hong Ki -


Azóta a koreai változat összes dala a kedvenc kategóriába került, sőt a tajvani verzió dalai is szintúgy.

Szereplők:

Huang Tai Qing

 Gao Mei Nu
 

  Jiang Xin Yu

 Jeremy



A csapat:


A történetről: röviden, velősen össze lehetne foglalni annyival, hogy a Hana Kimi apácás-zenekaros verzióban. XD Na, persze azért ez így nem igaz és nem sok köze van egymáshoz a kettőnek. Maximum annyi, hogy abban is játszik Jiro, és ott is a lány fiúnak adja ki magát.
Tehát a történet nagy vonalakban:
Adott egy apáca növendék, akinek egy fiú ikertestvére van. A sors úgy hozza, hogy egy fiú banda menedzsere megkeresi azzal a kéréssel, hogy egy rövid ideig helyettesítse a testvérét. A lány kisebb kérlelés után belemegy ebbe, viszont a helyettesítés mégsem rövid időre szóló lesz.
Ha egy apáca növendék fiúnak adja ki  magát és ráadásul együtt kell laknia három sráccal, az sok komikus és vicces helyzetet szül, meg persze meghatóakat és kedveseket is. :)
Eleinte nem minden fiú fogadja őt jól, néha barátságtalanok vele, de idővel minden a helyére kerül és keményen dolgozik ő is a csapat sikeréért.
Érzelmi téren teljes a káosz. XD Végül mindhárom fiú szeretné elnyerni a szívét, hogy végül mi történik? Akit érdekel, az nézze meg! :)

Komolyabb véleményezést itt nem írok, mert az összes részt összehasonlító posztokban fogom részletesen elemezni. - a koreai és a tajvani verzió eltéréseire főként kitérek -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése