2015. augusztus 26., szerda

Doramaxos videók beszerzése

Mivel több embernek gondot okoz, készítettem egy képes útmutatót, hogy kell Doramax-ról sorozatot beszerezni.
A Xuan Yuan Sword c. kínai sorozat lesz a példában, amihez feliratot készítettem.

Maga a Doramax oldala: ITT

Pirossal fogom jelölni, amiről épp szó van.

Háromféle mód van, hogy az oldalon megnézzük, milyen sorozatok vannak, illetve, arra, hogy konkrétan megkeressünk valamit:

1. A legfelső sor menüjében kiválasztjuk, hogy milyen nemzetiségű sorozatok, filmek közt keresünk.
Azaz K-drama, J-drama, C-drama, illetve  TW-drama. Illetve a koreai sorozatok nincsenek külön fülön, hanem az Index nevű menü alatt jön fel elsőnek a K-drama series néven.
A mozifilmek külön fülön kereshetőek, a sorozat fül alatt, rá van írva, hogy: Movies.


 2. A fejléc alsó részén van egy ABC, értelemszerűen ott az adott betűvel kezdődő sorozatokat, filmeket fogja kiadni. A példában a X betűvel kezdődőekre kerestem rá.


3. A fejléc jobb szélén van egy kis kereső ablak. Oda beírva a sorozat, mozi címét, közvetlen rá lehet keresni.



Tehát a Xuan Yuan Sword c. sorozatot így meg is találtuk. Csak rá kell kattintani a sorozatok, mozik címére, és máris betölti az oldal a kívánt dolgot.

Ahogy egy sorozat, mozi konkrét oldala betöltődik, fogunk látni egy plakátot...


...alatta pár információt, és magukat a letöltési lehetőségeket.


Ezek sorban:
-az adott sorozat, mozi címe
-alternatív cím, ami sok esetben van (mert lehet többféle címük is)
-hard vagy softsub van-e hozzá
-angol felirat van, vagy nincs  (nem kell mindig hinni neki, mert van, hogy máshol meg lehet találni)
-részek száma
-mikor vetítették
-egyéb információk, itt link szokott lenni, ahol még több infót meg tudunk nézni

Ezután egy tartalmi ismertető jön (Summary). Majd a kis szürke téglalap tartalmazza, alul a letöltési lehetőségeket.

Általában Download Subtitles-nél a sorozat, mozi feliratát találjuk. Ezt sok esetben külön sorba írják, jól kiemelten, de van, hogy nem így, hanem a többi letöltési lehetőség között van. De ott is meg szokták jelölni, hogy az a felirat letöltésének helye. (ha valahol az van írva, hogy subtitles, akkor az feliratot jelent)

Tehát jelen esetben a legfelső sor a sorozat angol felirata.

Maguk a letöltési linkek a pirossal kiemelt fülek alatt vannak:
Mindegyik fül alatt ott vannak a letöltési linkek... DE!!!! Ha régi sorozattal van dolgunk, akkor a letöltési linkek közül nagyon sok nem működhet!!! Meg mivel nagyon sok ilyen oldalt bezártak, vagy fizetős lett...
Szóval azt tudom ajánlani, hogy próbálkozni kell, hogy melyik link él még, mert mindegyiknél más jó... a régieknél van olyan is, hogy már sajnos egyik fajta link sem jó... Általában a régieknél az 1Fichier-t érdemes megpróbálni, az szokott működni. De biztosat nem garantálhatok, ezt mindenkinek magának kell megkeresnie, hogy melyik működik. - illetve olyan is van, hogy valakinek a gépe nem enged erről az oldalról letölteni, mert vírust jelez... és valóban, szoktak lenni ezzel az oldallal kapcsolatban azok is, de .exe végződésű fájlt nem kell letölteni, ennyi a lényeg, és semmi baj nem lesz -


 A Xuan Yuan Sword sorozatot az 1Fichier fül-ről töltjük le. Csak rá kell kattintani és kiadja az összes rész linkjét.


Az 1Fichier-ről azt kell tudni, hogy nem lehet egyszerre többet tölteni róla, illetve, ha leszedtünk valamit, időkorlát van, egyből nem lehet megint egyet letölteni. Legalábbis nálam így van.

Tehát az első linkre katt. Akkor ez az oldal jön be:

Itt a kicsi kék Download gombra katt! - Akármennyire is nagyobb, és figyelemfelkeltőbb a többi, ne azokra!!!! -

Közben több ablak is feljöhet, amiken reklámok vannak, azokat be kell zárni.
Amit látni kell, az az 1Fichier ablaka. Ahol legalul van egy kis narancssárga Download gomb. Arra katt rá!


- nem biztos, hogy elsőre sikerülni fog elindítani a letöltést, mert itt is van, hogy csak többszöri rákattintásra jön be a letöltő ablak, addig mindenféle reklám ablakot nyit meg, amiket be kell zárni -

A gépünkre a következő kicsi letöltő ablak megjelenésével tudjuk lementeni. Itt csak az OK-ra kell kattintani, és ezzel elindul a kívánt rész letöltése. 

Ennyi lenne. :)

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm, de van, hogy 18 perceket kell várni, más lehetőség film letöltésre csak au uTorrent marad, igaz??? Hálás köszönet, Most mentem, de már idáig elszenvedtem magam, de hihetetlennek tartottam, hogy nincs gyorsabb lehetőség, de még a Jdownloaderrel sem tudtam letölteni. Köszönöm Üdvözeöllek Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva!

      Hát... az a helyzet, hogy nekem kevés szabadidőm van, mégis még annak is örülnék, ha valamire 18 percet kellene várnom. Annyira rossz netem van, hogy itthon semmit nem tudok vele csinálni, max oldalakra írni, mailezni, képeket, oldalakat nézegetni... Pl egy youtube videót amíg betölt, az is kb 20 perc, és teszi ezt, ha egy 4 perces dalról van csak szó... Tehát nekem az a meglátásom, hogy ennél sokkal türelmesebbnek kellene lenni, én örülnék neki, ha csak ennyi lenne a problémám.
      Másik lehetőség, hogy Asia torrentről töltöd le - most már Avistaz a neve - Vagy még le lehet szedni youtube-ról is, de annak az a hátránya, hogy a feliratom nem lesz hozzá jó, mert amihez én készítettem, azoknál nincs meg a sorozat openingje, egyből a film kezdődik, és úgy van a felirat is időzítve -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm, eddig nem tudtam hogyan tudnám használni ezt az oldalt.
    Ez nagyon hasznos és kimerítő beszámoló volt!!!!!
    pontnem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pontnem!

      Örülök, hogy az én leírásom segített! :) Az mindig jó, ha valaki hasznát tudja venni annak, amit kiírok. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Éjfél után a Fichier-nél nem kell várni esetleg csak 5 percet és mehet tovább!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ququcs!

      Köszi szépen az infót! - nekem speciel nem opció, de másnak segíthet :) -

      Törlés
  4. Kedves! Köszönet a segítségért! Bár én már így-úgy letöltöttem, de mivel Te ezt ajánlod,(gondolom, Te is azt használtad) nem kis idő rááldozásával letöltöttem az "1Fichier"-ről is - kivéve a 28. részt, mert ahhoz mindenképpen bankkártyát követel, de az nekem nincs és nem is lesz. Na, azt majd valahonnan letöltöm másként. A többit majd meglátjuk. (Nekem mindig az időzítéssel akad problémám...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rosarium!

      Ugyan, semmiség! :)
      Ha Asia verziósan letöltötted, akkor ahhoz is jó az átidőzített felirat, illetve a doramaxos linkekről bármelyikről is töltötted le, ahhoz biztos jó lesz a feliratom időzítése. Mert a feliratok direkt a doramaxos videókhoz jók, mint azt kiírtam a feliratok gyűjtőoldalára.
      A 28. részt újra feltették külön, az nem az 'Fichier listájában van, hanem külön, ha megnyitod a Doramaxon a Xuan Yuan Sword oldalát.
      Itt a példában látod is a 6. képen.
      Az időzítéssel nem lesz problémád, majd meglátod. :) - mivel a felirat tényleg a doramaxos verzióhoz van időzítve -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés