2015. október 27., kedd

Doramaxos útmutató: az ouo linkek

Nem tudom mennyire új, de a Bromance c. tajvani sorozathoz számomra eddig nem látott oldalról lehet beszerezni a részeket.


Kérésre egy rövid képes útmutató, hogy kell vele boldogulni. :)

Figyelem! Ha időközben megnyílnak reklám ablakok, azokat be kell zárni, mert csak úgy lehet tovább lépni a letöltési folyamatban! Akinek van, reklám blokkolója, az kapcsolja ki! Mert különben nem adja be az oldalakat. - ezt egy kedves néző tanácsolta -

1. Meg kell nyitni a Doramax oldalon lévő linket, ami a sorozat oldalán van.
Az ouo oldalon be kell jelölni, a "nem vagyok robot" opciót. Akkor ezt láthatjuk:



2. Ezután kicsit várni kell, majd megjelenik ez az oldal, ami már kiadja a letöltő linket, itt a 'get link' piros gombra kell kattintani!


3. Ezután megint bejön egy oldal, ott az oldal alján a felső, kicsi "download" gombra kell kattintani. - bekarikáztam a képen narancssárgával –


4. Egy újabb oldal nyílik meg, ahol felhozza a letöltési lehetőségeket, van több is, én az 1fichiert választottam a példában, ami egyből az első. Szóval itt mindenki arra kattintson rá, amelyiket esetleg ismeri, vagy már használta, mert a továbbiakban már az az oldal fog megnyílni.


5. Tehát az 1fichier oldal van itt a példában, ennek így néz ki a képe, és a bekarikázott "download" gombot megnyomva már gépünkre is menthetjük a videót. :)

Ennyi lenne! :)

7 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!
    Szeretném meg köszönni neked ezt a fantasztikusan jó Doramaxos útmutatót!! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csillagvirág!

      Nincs mit! Örülök, hogy hasznos volt számodra! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm a fordítást és a letöltési lehetőség útmutatóját,csak annyit fűznék hozzá hogy akinek van reklám blokkolója azt ki kell kapcsolni mert addig nem adja ki a linket.:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szmoleage!

      Nincs mit! :) Igen, a reklám ablakok közben megnyílnak, de ha az ember bezárja őket, tovább tud lépni. :) Ezt elfelejtettem beleírni, gondoltam, ez már nem okoz gondot senkinek. De beleírom, köszönöm, hogy szóltál!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Ezt mentettem, köszönöm jó eligazítás és segítség!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Shaolin Bunny!
    A reklám blokkolót hogy tudom kikapcsolni. A 3. pontnál nem enged tovább ezt írja ki:
    AdBlock Detected
    Please disable adblock to download your file

    pontnem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pontnem!

      Hát... az az igazság, hogy ebben nem tudok segíteni. Szerintem nem érdemes ilyet használni, nekem pl ez nincs beállítva. Egyszerűen becsukom a felugró ablakokat, amik direkt letöltésnél jönnek ki.
      Érdemes rákeresni google-ban a témára, hátha ráakadsz a válaszra.

      Azt olvastam, hogy így lehet kikapcsolni:
      Chrome-ban: jobb klikk az ikonján és Kikapcsolás.
      De böngészőtől is függ...

      Pl itt írnak róla:

      http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__internet__4158193-adblock-plus-porblema-hogy-lehet-beallitani

      Remélem megoldódik a problémád!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés