2017. július 30., vasárnap

Princess Agents - 5. rész felirat

Felirat: ITT 
 

10 megjegyzés:

  1. Már nézem is! Köszönöm szépen!♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      :) :) Nincs mit! Remélem tetszett!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Nahát..nem is gondoltam volna hogy máris új részt üdvözölhetünk...xddd! Köszönettel vittem is! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      Nem ebből terveztem fordítani, de annyira tetszett ez a része, hogy elcsábultam. :)
      Szóval előbb jött ez, s aztán lesz Cruel a héten.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Fantasztikus volt ez a rész is! A kismadár humoros emberismeretét meg külön díjazom!!! xdddd! A köv. rész ugyanitt folytatódik már előre örülök majd az érkező résznek! xdddd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      :) Örülök, hogy tetszett!
      A papagájt én is nagyon csípem. XD A kis tollas haláli jókat rikácsol. :)
      Egyelőre most nem jön új rész, a másik sorozatokat folytatom.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. előre örülök a többinek is...xdddd

      Törlés
  4. Nagyon tetszenek az ilyen temaju sorozatok orulok hogy van ra lehetosegem es nezhetem koszonom

    VálaszTörlés