2018. április 2., hétfő

DOULUO DALU - kínai animációs sorozat

A kínai animék, vagy mondhatunk CG grafikával készült sorozatot, éppolyan jók, mint a japánok. :)
Néha szoktam egy-egy trailert, vagy részt megnézni belőlük.
Most találtam egy jó történetet, amiben nagyon cuki karakterek szerepelnek.

Ebben a bejegyzésben a Douluo Dalu című kínai anime részeit fogom linkelni, amihez folyamatban van a magyar felirat. :)

Pár infó:
Címe: Douluo Dalu / 斗罗大陆
De megtalálható Combat Continent vagy Soul Land-ként is
Magyar felirat: Ayagii

Eredetileg ez egy webregény volt 2008-ból. Aztán manhua, azaz kínai képregény készült belőle 2011-ben, amiből még manapság is folyamatosan jönnek ki az újabb fejezetek. Jelenleg 206 fejezetnél tartanak.

Mangarock-on megtalálható angol szöveggel a képregény itt: Doulou Dalu manhua


Amiért én felfigyeltem erre a történetre, az egy kis nyuszi ruhás lányka volt.  

Xiao Wu / 小舞

   

Így néz ki a karakter az animében:




Itt már felnőtt formában:





Trailer:


Opening dal Jam Hsiao-tól:



 

A donghua magyar felirata letölthető: ITT 

A magyar feliratot Ayagii készítette. 




15 megjegyzés:

  1. Kedves Tifa! Magába szippantott ez az anime. IMÁDTAM! Nagyon szép az egész a karakterek is szuperek. A kis nyuszifül tündéri. Kíváncsivá tettél most nagyon. Köszönöm, hogy megosztottad velünk az elérhetőségét. Biztosan fogom nézni a többi részt is.♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      Azóta már majdnem megvan végig magyarul is a felirata. Már csak a két utolsó rész hiányzik. Én már végig megnéztem. :) Lesz majd folytatása. Elvileg az van kiírva a rész végén, hogy majd december 1-jén. Nekem is nagyon-nagyon tetszik a történet, és a karakterek! :) Érdemes megnézni.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönet a feliratokért. Nagyon szeretem ezeket az animéket. Jó kis karakterek vannak benne. Lehet tudni hány részes? Lehet elkerülte figyelmemet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pipacs!

      A feliratokat nem én fordítottam, én csak a történet részeinek indavideós linkjét gyűjtöttem ösze, és tettem közzé, mert nem igazán ismertek még manapság a kínai animék hazánkban. Pedig nagyon jók. :)
      Örülök, hogy te is kedveled őket! :) Már fent van itt az összes megjelent rész! Tehát 26 részes az első évad. Decemberben folytatják tovább. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Hogy ez milyen cuki és tetszik a 3D is! Köszi az ajánlást, Tifa, bele fogok nézni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hayako!

      Ugye? :) :) Biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog.
      Azt, akit nem zavar a 3D azt szerintem a karakterek, és maga a történet, az érdekességek, titkok a képernyő elé szegezi. Azóta már van második évada is. Szerintem most lett vége valamikor. Szóval már csak majd az angol felirat kell hozzá. - mert az még nem volt, amikor belenéztem az új részekbe -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Szoasztok!!! Hogy tudnám megnézni mert nekem mindenre azt irja nem elérhető

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia névtelen ezen az oldalon le tudod tölteni az összes részt https://naruto-kun.hu/viewpage.php?page_id=216

      Törlés
  5. Nem találtam sehol a 3.résztől kezdve

    VálaszTörlés
  6. Üdv. fent említett linken a feliratok már nem érhetők el. esettleg máshonnan be tudom szerezni 1.résztől az utolsóig?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves ismeretlen!
      Pont feletted van kettővel a link, ahol fent van. A Naruto-kun.hu oldalon fordítják. Be kell regisztrálni, csak úgy tudod elérni. Ott nézhető. Hogy letölteni lehet-e, azt nem tudom.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Köszönöm. bejelentkezés után letölthetők lettek a feliratok.

      Törlés
  7. Dauluo Dalu 60 részig forditot aztán csak a 230 résztől elég ciki

    VálaszTörlés